Söndag - 31 mars

Hej!
 
Sista dagen i mars och jag sitter i Hjo. Jag skriver på min inlämning som ska vara klar på onsdag men kände för en kort paus nu! Jag kom hit i torsdags och har sedan dess jobbat 3 nätter. Det har gått bra i stort och jag är nöjd att jag tjänat massa pengar :D Men det ska bli väldigt skönt att sova kommande natt!! Det som var extra härligt i natt var att vi bara jobbade 9 timmar men får betalt för 10 :D

Jag vill ha VÅR  nu!!


Om drygt en timma ska jag börja min lilla resa söderut till Jönköping igen! Förhoppningsvis men kanske inte troligtvis ska Eric komma till mig ikväll. Beror på hur lat han är ;) Det blir nog film och glass denna söndagskväll i alla fall.
 

Bjuder på en bild från inlämningen som handlar om konstruktion - fotboll!



Hoppas ni haft en bra påsk! Själv fick jag inget påskägg..
Ha det bra!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0