Måndag - 27 maj

Hej :)

Jag är tillbaka i Jönköping efter en helg på Sötåsen. Jag tog tåget tillbaka igår. Gårdagens kväll bestod av film, både Johan Falk och en Wallander hanns med innan jag skulle sova :) Idag hade jag sovmorgon så vaknade inte förräns kl 10. Då blev det plugg, tvättning och efter lunch gick jag ner till stan. Jag mötte Agnes och Eric och vi tränade på Friskis!
Eric följde sedan med mig hem. Vi åt mat och pratade och hade det allmänt mysigt :) Nu har han tagit bussen hem  mot sig. Det är inte många gånger kvar som det behöver vara så, snart bor vi tillsammans :) Då behöver ingen åka hem eftersom båda kommer vara hemma!!

Imorgon är det skola igen och på kvällen träning :) Nu kör vi hårt för att få kroppen i form igen!
Ha det bra och sov så gott!
pusssss
Anonym
2013-05-27 @ 22:48:38

Puss /anonym

Svar: puss på dig min nörd! :)
Cajsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0