Måndag - 11 november

God morgon :)

Idag är det måndag och jag är faktiskt i Jönköping. Eric tog med mig hit igår efter en mysig helg i Hjo. I fredags var det tacomys med mina föräldrar och deras vänner. I lördags gick vi till "Hjo can help". Där fyndade vi en gryta och Eric en tröja. På eftermiddagen var vi i Skövde och åt middag innan vi gick på bio. Igår, söndag gick vi tipspromenad på förmiddagen, lunch på Bryggan och sedan for vi söderut. En bra helg helt enkelt :)

Men nu är jag hemma!! Känns skönt. Men jag ska till Hjo redan i eftermiddag. Varför jag är här nu är för att jag ska till Ryhov om en stund. Äntligen ska det kollas upp varför jag har mina hemska och jobbiga utslag. Hoppas det visar sig något.

På onsdag åker jag ner hit igen för att på torsdag åka till Ryhohv igen. Det blir en hel del flängande fram och tillbaka nu, särskilt denna veckan. Men det innebär ju att jag får träffa Eric mer ;)

Ha en bra vecka!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0