Lördag - 14 september

God kväll :)
 
Just nu sitter jag ensam i lägenheten och ska strax titta på Körslaget. Igår åkte jag och Eric till Huskvarna för att lämna bilen hos hans föräldrar. Eric är nämligen hundvakt i helgen. Vi tog sedan bussen till stan igen för Afterwork! Dock blev jag väldigt illamående på bussen in så visste inte vart jag skulle ta vägen. Vi fick gå av en hållplats tidigare för jag klarade inte av bussen.. Men kvällen blev bra och jag mådde bra :)

Natten bestod sedan av hundar runt om oss. Mellan benen, mellan ansikterna.. ja överallt :) Men lilla Mixa var gnällig.. Hoppas kommade natt går bättre. Idag har jag varit hemma hos oss och pluggat inför måndagens tenta. Eric har varit hos hundarna och nu är han på fest. Senare kommer han och hämtar mig, för jag vill inte sova ensam!!
 


Ha en bra lördagskväll mina vänner.
Pusssss
Sanna Gälldin
2013-09-14 @ 20:15:35

Ja fy Mixa är HEMSK!!!! Stackare! Är så glad att Eric o du fixar dom i helgen, jag hade inte orkat med hennes gnäll ;) Kram!

Svar: Jag har inte märkt innan att hon gnäller så mycket men nu tvekar jag aldrig på det ;) Men det är mysigt att sova med hundarna i alla fall. Kram!!
Cajsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0