Söndag - 27 april

Hej alla goda (och onda) :)

Idag är det söndag och helgen har bjudit på väldigt fint väder! Igår var jag och Eric i skogen i Huskvarna och grillade korv över öppen eld! Supermysigt. På kvällen kom Sara och Johannes till oss och vi spelade kubb, spel och såg på film! Idag har jag och Eric tvättat, handlat och varit på sortergården. Vi har även hämtat grillen som stått hos Erics föräldrar över vinten, så i veckan hoppas jag på grillad mat :)


I veckan som gick gick jag och Sara en promenad och jag fotade blommor! Så jag har många bilder att visa för er :) Börjar med promenaden!
 









 
Lördagskvällen med Sara och Johannes:







Bilderna från skogen tar jag i ett annat inlägg :)

Ha det bäst allihopa!
Pusssss
Anna
2014-04-27 @ 16:29:39

Haha onda!! Vi ses på lööördag!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0