torsdag - 10 april

God morgon :)

Jag har just ätit frukost och ska strax gå till skolan men tänkte hinna med ett kort inlägg först. Idag ska vi ha dugga, första på hela utbildningen!! Undrar verkligen hur det ska gå men jaja, får göra så gott jag kan :) I eftermiddag ska vi till biblioteket och få info om barnböcker. Senare ska jag på gympa!

I veckan har jag varit i skolan varje dag, föreläsning och grupparbete. Igår fixade jag och Malin det sista i examensarbetet och skickade in för bedömning!!! SKÖNT att äntligen lämnat in på riktigt. Nu är det bara ca 1 månads väntan på betyg/bedömning. 

I helgen ska jag till Hjo och jobba igen, 1 natt. Lördag till söndag blir det. Skönt med extrapengar. Dessutom ska jag jobba nästa vecka, skärtorsdag till långfredagen. SUPERBRA med storhelg :D Jag gillar pengar!

Ha en bra torsdag så hoppas jag att jag skriver snart igen!
PUSSSSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0