Torsdag - 17 april!

God morgon mina vänner :)

Nu är det äntligen påsk och jag hoppas den utlovade våren kommer i helgen! Idag ska jag åka till Hjo för att jobba i natt. Nervös som vanligt eftersom jag ska jobba ensam.. blää vad jag inte gillar det men jag vet att jag fixar det så jag måste bita ihop!!!! Så jag får träffa mor och far + Bruce och Zeb ikväll :) Imorgon ska vi till Linköping och därför plockar jag med mig Marie ifrån Hjo imorgon, Eric i Jönköping och Filip i Mjölby :) Hoppas på en mycket trevlig helg med påskfirande!!

Igår var jag och Eric på XXL. Som vanligt när vi ska KIKA så kommer vi ut med något. Men nu var det förhoppningsvis kap! :) Eric köpte vandrings- /hiking-kängor, jag köpte hikingskor och en tröja/jacka/fleese. Tanken är att vi ska vara bra utrustade i sommar på vår semester samt att vi ska ha bra skor så vi kan göra många utflykter i naturen :D


Hoppas ni får en bra påsk! 
Pusssss
Ellen
2014-04-17 @ 08:52:16

Åh, ska ni fjällvandra i sommar?? Hinner vi ses i påsk något? Kanske i Hjo, Skövde eller Jkpg?!

Svar: Ja vi ska till Funäsdalen :) Vi är i Linköping Fre-sön. Men måndag är vi hemma i Jönköping utan några planer!!
Cajsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0