Onsdag - 26 februari

Hej :)

Idag fyller bästa Bruce 7 år!!! :)Tyvärr är jag inte hos honom så jag hoppas mor och far firar honom med något gott och extra kel :) Tänk så liten han har varit!


I helgen var vi i Göteborginflyttningfest hos Ellen. Hon hade en fin och mysig lägenhet och en toppenfest! Det var skojigt att äntligen "visa upp" Eric bland orienterarna! Efter en lyckad fest åkte vi tillbaka till Jönköping i söndags. När vi kom hem var jag tvungen att plugga och Eric spelade tv-spel.

Måndag och tisdag har jag varit i skolan och Eric har varit på jobbet. Idag är jag dock hemma och ska plugga hemifrån. Jag och Malin kände att det vore skönt med en dag hemma, även om man pluggar. Så idag slipper hon pendla hit, det tar 2 timmar enkel väg för henne.

Igår när Eric kom hem ifrån jobbet plockade han upp mig och vi åkte till MIO. Jag hade kikat på internet och hittat några billiga soffor. DOCK var de stenhårda.. därav priset såklart. Så ingen billigMIOsoffa till oss. Dock gick vi vidare för att även kolla på sängar. För er som inte vet så vill jag och Eric ha både en ny soffa och en ny säng. Men vi har hela tiden sagt att vi ska köpa det när vi flyttar. Men ska vi ens flytta? Det kommer säkert dröja i alla fall. Och vi har kommit på att vi kommer inte ha råd att köpa allt nytt på samma gång så därför börjar vi kika redan nu. Självklart fastnade vi för en säng, efter att ha legat i ett antal. Jag ville dock kolla IKEA innan vi bestämde oss så vi for dit. Eric tryckte i sig 2 korvar och vi provlåg sängar. Men sängarna var ju mycket dyrare på IKEA än MIO.. SÅ vi åkte faktiskt tillbaka till MIO och köpte en säng :O spontant men ändå genomtänkt ;) Nästa vecka ska den hämtas och då ska jag visa bild på hur det ser ut här hemma!! Äntligen ska vi ha en större säng. Nu har vi "min" säng som är 120cm. Den nya är 160 cm och kommer förhoppningsvis bli jättebra :)

Men nu babblar jag på här. Jag måste ju plugga... Ha en bra dag!
PUSSSSS 
 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0