Fredag - 31 januari

Hej mina vänner :)

Snart är det helg!! Jag tar helg när Eric kommer hem. Men innan dess ska det pluggas lite till. Jag känner mig jättenöjd över dagens insats än så länge ;) Jag har tvättat och pluggat en hel del. Jag håller på med några uppgifter som jag kompletterar för det jag missade då vi var i Australien. Har nu gjort 2 av 3 :)

I veckan har jag och Sara gjort något väldigt bra. Vi har tagit tag i träningen igen!! Tisdag, onsdag och torsdag har vi varit på Friskis och det har varit roligt! :) Hoppas vi fortsätter så.

I onsdags lyxade jag och Eric till det. Vi åt på restaurang på kvällen. Det behövde vi ;) 

Ikväll kommer Sara och Johannes till oss. Blir en lugn kväll :)

Ha det bra och trevlig helg!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0