Onsdag - 4 juni

Hej alla fina!

Onsdag idag och sista dagen i skolan för den här terminen. Äntligen får vi sommarlov i eftermiddag :D Efter vi slutat ska klassen, nästa alla iaf, träffas och bara umgås tillsammans! Vi gör aldrig något allihopa så det ska bli skoj. Imorgon ska jag upp tiiidigt för att åka till Hjo och jobba på förskola. Sen blir jag kvar i Hjo i över en vecka! Blir spännande, kul och mysigt :) Eric kommer också med till Hjo, men först efter jobbet imorgon. Sen kommer även syster och man dit! 

Men som sagt, nästa vecka är jag i Hjo hela veckan! Jag ska jobba i slutet av veckan men annars har jag inte så mycket planerat. Så är det någon som vill ses, hör av dig :)

Ha en bra onsdag! Nu längtar jag efter katterna!!!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0