Fredag - 14 mars

Hej alla fina :)

Äntligen är det fredag igen! Ikväll ska vi till Sandra i Falköping på inflyttningsfest! Ska bli jätteroligt. Jag har två grabbar med mig - Eric och Filip!

Idag ska jag och Malin ha våran sista handledning med Fredrik. Antagligen får vi massa att fixa men jag hoppas inte det är omöjliga saker.. För på torsdag ska vi lämna in! Det ska bli så jäkla gött att slippa arbetet sen. Nästa kurs börjar vecka 14 och det ser jag faktiskt fram emot :)

Dessutom har jag fått klartecken på att det blir ytterligare en sommar i hemvården i Hjo. Ska bli jätteskoj :) blir mycket flängande, precis som i sommras men det är det värt! Jag trivs så bra där :)

Jag har precis lagt in några bilder från mobilen så här kommer en blandning av senaste veckan!

Igår fixade jag med alla foton från Australien..


I onsdags skulle jag och Eric tvätta bilen. Jag har ju innan vårt förhållande ALDRIG åkt i en biltvätt och har gjort det 1 gång innan i onsdags. Därför ville jag inte vara ensam. MEN så hann han inte tillbaka till bilen efter han tryckt in koden.. så där satt jag :S


 
Förra helgen när vi var hos Melinda och David såg Julia på film och låg så sött med fötterna på Erics ben :) godingar!!

 
Hoppas ni får en bra helg :D 
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0