Måndag - 12 maj

God morgon :)

Har ni haft en bra helg? Det har jag! I fredags avslutade vi veckan på ett bra sätt. Åt jättegod mat och såg på film med Eric. Det blev även vin från bröllopet :)


 

Jag kom på att jag nog aldrig skrev förra veckan att vi har fått godkänt på examensarbete! Så himla skönt :) Nu är det inte mycket kvar! En jobbig och svår kurs nu bara och sen sista året!!!

I lördags kom mamma och pappa hit! Vi firade Eric (som fyllde år igår)! Vi tog en sväng till Huskvarna och deras fabriksmuseum. Vi avslutade med middag på Soja :) 
 

På kvällen såg jag och Eric på Eurovision! Vi blev besvikna.. mer behöver jag kanske inte säga. Men först hände något.. "roligt". Eric skulle vara gullig och massera mig tänkte han, i soffan. Så han skulle hämta min salva på mitt nattduksbord. Smidig som han är skulle han slänga sig i sängen och sträcka sig över, MEN! Han hade liiite för mycket fart och flyttade hela sängen + nattduksbordet. Vilket resulterade med att mitt vattenglas välte och vattnet kom överallt!! Han är inte så smidig min Eric men söt i allla fall :) Jag fick min massage!

Men åter till Eurovision. När allt var över så var vi på lite dåligt humör och Eric hade precis blivit 23 år eftersom klockan var 00.30. Så vi kastade på oss lite kläder och gick ut! Det blev en sen kväll/natt för oss men det är roligt att vara spontan :D

Igår på Erics födelsedag gjorde jag scones till frukost! Jag behövde sedan plugga och Eric var inte missnöjd för det, han fick spela :) Dagen var lugn och slapp hemma. Jag sprang en sväng när solen stack fram :) Sedan somnade vi tidigt :)

Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag ska till gymmet och efter det skolan :)
Ha en bra vecka!
PUSSSSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0