Ännu en helg har passerat!

God kväll alla vänner!

Jobbet är igång för fullt och vi är tillbaka in i rutinerna. Jag började första skolveckan med att bli sjuk och var hemma två dagar. Tur jag har fått en kollega nu som kan ta hand om klassen när jag inte är där!! Och som kan hjälpa mig att få dagarna att bli bra när jag är på jobbet :)
 
Jag trivs jättebra på jobbet nu! Det är mycket lättare att vara där när vi är två som delar på klassen. Vi är två som kan hjälpas åt med både det positiva och det negativa som händer runt oss. Jag tror att detta året kommer att bli kanon!!

Men nu är jag ganska frisk i alla fall! Förra helgen blev jag frisk, men nu har jag blivit snuvig igen!!! aaaaah! Blir tokig. Men så länge halsen och kroppen i övrigt känns frisk så tränar och jobbar jag som vanligt. 
 
Idag var jag och Eric på Friskis på förmiddagen. Efter det har vi tvättat, städat och lagat mat. En riktigt skön söndag faktiskt. Igår var vi i Borås och shoppade. Jag gillar Cubus men tyvärr finns inte den butiken här i stan.. Därför åkte vi till Borås. Vi gjorde några fina köp båda två!
 
Jag har ju gått och fixat håret också!! I måndags! Det blev kortare och ljusa slingor. Ovanligt men så nöjd!! :)
 
Hoppas ni andra har det bra!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0