Julledigt

Nu njuter jag av min ledighet! Idag är Eric tillbaka på jobbet medan jag har latat mig i soffan hela förmiddagen. Väldigt skönt att vila ut efter allt jul och nyårsfirande. 
I eftermiddag har jag städat och tvättat. Skönt att bara kunna vara hemma och göra det jag känner för 😊

I söndags firande vi lite jul med Erics familj. Tomten kom och lilla Charlie fick julklappar. Jag och Sanna passade på att föreviga gravidmagarna tillsammans! 😍
(null)



(null)

Nyår firades traditionsenlig med unga familjen Banck. En mycket bra nyårsafton med grillning till lunch och sen en brakmiddag med tema Italien!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Vi har ökat med en liten sedan förra nyåret och nästa nyår är vi förhoppningsvis ytterligare en till 😀❤️

Magen växer på och bebisen sparkar och rör sig massor nu!  Det är drygt 60 dagar till BF och jag ska bara jobba 30 dagar till innan jag ska gå hem. Längtar massor även om jag gärna vill att bebisen är kvar i magen så länge den behöver det 😊 allt är så skönt när jag mår bra också!
Snart ska vi börja fixa ordentligt här hemma med spjälsängen och resten!

Hoppas ni också haft ett bra nyårsfirande! Nu tror jag på ett lysande 2019!! 🎇😀😀👶🏼👪

Pusssss
P2
2019-01-02 @ 16:35:42

Såå mysigt!!! Men du lämnar ett stort tomrum på jobbet när du går hem på bebismys 🌸💕




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0