Lördag och sol ☀️


Hej på er denna härliga lördag 😀☀️

Idag fick vi upp vid halv nio och åkte till Ikea för en mysfrukost! När vi mättat magarna shoppade vi (lite mer än vi tänkt givetvis) på Ikea! Det blev korgar till hatthyllan, taklampa till sovrummet och nattlampor till vägguttagen. Eric fick välja taklampa, därav resultatet, bild längre ner! Men det blev fint 😀

Jag shoppade loss på Lindex också. Eller ja, två amningsbhar och en halsduk 😂 Kommer blir snygg ihop med min nya vårjacka som jag ska ha när magen blivit mindre sen! Jag köpte jackan i Malmö när vi var på minisemester men nu är det väääldigt omöjligt att få igen den.. !

(null)
(null)
(null)


(null)


Hoppas ni också har en fin lördag! Nu ska jag se skidor på tv och njuta av en ledig dag! Ikväll ska vi till Erics syster med familj ❤️
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0