Torsdag

Hej :)
 
Igår började vi tvätta bebiskläder. Mysigt att hänga tvätt tillsammans när det var minikläder 😍
Idag har jag fortsatt tvätta och just nu är det bebisens lakan som tvättas!
(null)

 
På förmiddagen gick jag en promenad i solskenet! Tur det, för nu är det molnligt.

(null)

(null)

Förutom skidor på tv så fixar jag med gravidbilder. Eric fotar mig varje tisdag, när vi går in i ny vecka i graviditeten. Det är kul att se hur mycket magen faktiskt växer på bara 1 vecka! Vi har gjort detta nu sen vecka 20 så vi kommer ha halva graviditeten i alla fall :) Men det var också först då det började synas.
 
Äntligen är det en snubbe här som fixar ett element i hallen också! Det har vi tjatat om länge nu. Skönt att det äntligen blir åtgärdat. (Det glömdes när huset byggdes...)

Igår fixade Eric med nya spegeln i hallen också. Så nu börjar även hallen bli färdig😀 efter vi bott här i 6 månader 😂😂
 
Pusssss
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0