tisdag

Sitter hemma´och väntar på bussen..

har varit hos tandläkaren i Hjo idag! Så ska snart ta bussen till Skövde och skolan:) De var inte så farligt som jag trott att dra ut en tand, bedövningen är fortfarande som den sak:P haha! men de värsta och obehagligaste av allt är att de blöder i munnen:S de är inte så mysigt...
men jag överlever:D
Efter skolan ska jag och Fischer fika på stan! får se om jag äter ngt, men ska iaf vara med som sällskap:P hah!

ikväll blir det Exodus och pizza! undra om jag kan äta då.. men måste ju få i mig ngt på dagen så hoppas jag kan äta:D eftersom jag nog inte får äta så mkt innan dess!

Hoppas ni alla har en toppen dag:)

måste hälsa en extra gång till min lilla tönt!! <3  haha<3

Fischer :)
2009-02-24 @ 13:07:27

Hihi vad bra att det inte gjorde allt för ont att dra ut tanden :) Jaa, fika sen :) Mys hihi <3

paula!
2009-03-01 @ 11:27:04
URL: http://www.miilkshake.devote.com

nice blogg! följ min också vetja! :*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0