onsdag - 30 september

Hejsan:)

tänkte att det var dags att blogga nu! har inte gjort det sen i söndags. Idag har det varit skola, liksom i måndags och tisdags! efter skolan gick jag och Angelica på stan där vi inhandlade lite saker, onödiga och nödvändiga;)
Sen var det dags att dra ut till henne en liten sväng innan vi skulle vidare igen! När vi var hemma hos henne fick vi träffa en ny vän, en kattunge! Denna lilla vännen hade Angelicas mamma hittat tidigare idag, mager och helt öde:/ så hon tog med den hem:) nu har den ett eget rum hemma i Skultorp! vem kan lämna en kattunge sådär ??!!

--här är den---


Men vi åkte som sagt var ganska snart ifrån Angelica sen, det var dags för Fröjered och till Inger! Där Angelica tonade sitt hår, hon är inte längre den lilla blondin som är på kortet här nedan, utan nu är hon brunett!! häftigt va;) det tycker iaf jag! det är kul att se henne som brunett! och det blev fiiiint (Y)





Nu sitter jag i mitt kalla rum och fryser tassarna av mig:S inte bra;) men men! Ska städa lite och äta innan det är dags för dagens Idol avsnitt!
På fredag tar jag X2000 direkt efter skolan, mot Göteborg :D ska bli kuuuul!!! längtar;)



men hoppas alla har det bra:D
pusssss

Anonym
2009-10-02 @ 22:18:58

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0