söndag - 31 jan

Hej!

Idag är det redan sista dagen i januari 2010! Imorgon är det februari :O

Igår var vi i Skövde och i arenan för Idrottsgalan! Först sågs vi från klubben i baren inne i O'Learys! Sedan gick vi vidare och drack en välkomsdrink. Dock var vi nära på att få en kaffekopp i huvudet då, det var en kopp som ramlade ner från andra våningen rakt ner bland oss! Men det gick bra:)
Vi satt nära scenen och hade bra platser :) Vi åt oss mätta och sedan var det dags för prisutdelning! Ganska snart efter den åkt vi hemåt, då var vi ändå där i 5 timmar;P



Sen när jag kom hem såg jag på Robinson finalen fast jag var jättetrött;) ville verkligen se det innan jag fick veta vinnare på annat sätt!

Idag ska jag och pappa till Skövde med morfar, han ska till jourcentralen och kika så han inte har brutit något eller så:) han ramlade i fredags! Hoppas allt är under kontroll:)

Ha det bra:D

pusssss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0