onsdag - 27 april

Hej =)

Sitter just nu nere i köket och har precis lyssnat lite på radion om Tiomila, som är i helgen! Dock ska inte jag springa, är inte i form för de än :p men jag är på god väg :) har tränat 5 dagar i rad nu!!! riktigt imponerad av mig själv ;)

Igår lämnade jag blod och besökte tandläkaren på förmiddagen. På kvällen gympade jag och mamma!
Idag gick jag upp tidigt för att åka med mamma ut till Korsberga. Jag hade med min cykel. Jag var först några timmar hemma hos Ania, Urban och Hannah! Det var kul att se hur stor tjejen hade blivit!
Sedan cyklade jag hemåt :) duschade, åt lunch och cyklade sedan ner till Sjöryd. Där fick jag recept på två salvor till mina händer och kropp :P

Idag skulle jag ha åkt tillbaka till London. men eftersom vi bokade om min biljett så åker jag ju näåsta vecka istället :) på tisdag.

bjuder på en bild på mig som jag tog igår ;)


Ha de bra ;D
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0