lördag - 31 december

Hej på er :)

Idag är det nyårsafton! Men först tänkte jag berätta om att Stina och Johan kom hit i torsdags! Vi åt lunch allihopa - John, Angelica, Johan, Stina, mamma, pappa och jag! Sen förflyttade vi oss upp till soffan och delade julklappar! Jag fick en superfin gjutjärnsgryta av Stina och Johan! Superbra att ha! Så nu blir det god mat i mitt kök ;) Jag fick även ett inramat foto på hela familjen! Vi tog kortet i slutet av juli i somras ( då jag fortfarande var ganska stor..) men det var fint! Kul att ha ett lite nyare än det senate, från 2001..
På kvällen gick vi en promenad och spelade spel! Stina och Johan fick spelet "Mästarnas mästare" av mig. Vi hade en familjekamp och det slutade med att pappa vann.. Men jag var riktigt bra :D lyckades dock "klösa" John i handen så han började blöda... Men kul hade vi ;) 

Igår, fredag, så åkte jag , Stina och Johan upp till John och Angelica. Jag och Stina sprang sedan hem ner till Hjo. Det gick mycket bättre än jag trodde att det skulle göra :D jättekul! Men idag har jag ont i benen...men det är härligt med träningsvärk ;) Vi hälsade på mormor och morfar på dagen en sväng också! De blev så glada!

I förmiddags kom Marie hit och vi handlade lite inför kvällen! Vi ska äta supergod trerätters ;) Bilder kommer efteråt! Vi gick en promenad i det fina vädret också! Kameran var självklart med!
oredigerade.. MEN! Bilderna vill inte :/ bara en.. så jag får försöka med de andra i ett annat inlägg..




Gott nytt år!! :D

PUSSSSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0