tisdag - 13 december

Lucia idag! Dock har inte det firats för mig på något sätt.. jag har bara legat inne hela dagen och tyckt synd om mig själv! :P
Jag har fortfarande feber och är trött på det nu! Imorgon ska jag tillbaka till Sverige men inte tillbaka till Jönköping. Planen var annars att jag skulle åka buss dit (biljetten är redan köpt..) men så blir det inte. Snälla pappa kommer till Landvetter och hämtar hem mig till Hjo!! Jättesnällt. Det kommer bli så skönt att bara komma hem och ligga i min egen säng, istället för på en luftmadrass.. 

Jag har även fått veta ikväll att jag blev godkänd på den senaste salstentan :D blev såååå glad! Jag var så tveksam på om jag skulle klara den eller inte men det gjorde jag! Jippi!

Nu ska jag återigen slappa, sova, slappa och sova..

Ha de bra så hörs vi!
PUSSSSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0