tisdag - 29 mars

Hejsan!

Igår var jag ledig, och även idag är jag ledig. Det är jätteskönt. Men tråkigt i längden! Men nu ska vi se framåt:)
  • På fredag åker jag, U och de största barnen till Butlins! Det ska bli kul. Det ligger i västra England och det är ett stort nöjesfält! Barnen kommer förhoppningsvis ha kul :D
  • Nästa onsdag kommer Stina och Johan till London :D Jippi! Det kommer bli superkul! Då kommer dem få träffa barnen och familjen här! Se hur jag bor och vi ska förhoppningsvis åka båt på Themsen! Jag kommer också gå på min första musikal i London, nästa torsdag! :)
  • Söndagen där efter, alltså den 17 april. Då kommer mamma, pappa, Ingrid och Leif hit till mig :D Då ska vi ha kul. Då har vi huset för oss själva och ska njuta av tiden tillsammans!
  • Sedan åker jag ju med dem hem till Sverige! Alltså den 21 april :) Idag är det 23 dagar kvar! Då ska det firas påsk och jag ska förhoppningsvis hålla mig frisk denna vistelsen så jag kan njuta och träffa alla min söta vänner och självklart Olle :) <3

Allt detta ska ske inom de närmaste 3 veckorna :D wow vad roligt! På fredag är det redan april också! Tiden går så himla fort!
Ha det så bra :)
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0