söndag - 30 oktober

Hej!

Jag håller på att packa ner mina saker i flyttlådor.. Vill ju få ner det mesta till Jönköping! På lördag kommer mamma ner till mig så då måste allt stå redo så hon vet vad hon ska ta med ;) DVD, fotoalbum, smycken.. det blir en del! I fredags provade jag och pappa glasögonbågar, mamma var med som smakråd! Jag bestämde mig och beställde ett par svart-lila! förvånande att de var lila...
Jag bokade sedan tid till ansiktsbehandling! Jag fick det i present av Marie, Melinda och Louise när jag fyllde 20:) Det ska bli skönt, men troligen kommer de göra lite ont.. Men det blir faktiskt den 23 december ;) perfekt innan jul! På kvällen kom Marie till mig! Vi hade mycket trevligt! Senare kom även Louise hit en sväng! 

Igår var det lugnt och skönt här hemma. Jag bakade en kaka, lånade en bok på bibliotoket (till kommande kurs) och städade lite på vinden! Dock hann vi bara en bråkdel! Så galet mycket saker där uppe..
Men ner från vinden kom i alla fall min julgran, adventsljusstake och lite julpynt! Det ska mamma också ta med ner till Jönköping nästa helg, så slipper jag ta de på bussen!

Imorgon börjar en ny kurs på högskolan! Lärande och utveckling heter den. Blir spännande. Så då ska jag ner till Jönköping igen! :)

Ha de bra
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0