onsdag - 30 maj

God kväll!

Igår kom jag hem till Hjo. Jag och mamma gick direkt till Hammarsskolan där det var kommunruset och jag fick tillhöra Korsbergas lag! Det var trevligt. Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt. Jag är tjock i halsen och är hostig så vill verkligen inte bli sjuk! Jag har även träffat min chef (för sommaren) och det var ett trevligt möte. Jag fick ett preliminärt schema. Jag ska jobba natt i första hand men kanske även några dagar för att få jobba mer. Det blir nog jättebra och jag är taggad för sommaren :)

På eftermiddagen tog jag en sväng till mormor och morfar. Alltid mysigt att prata med dem! I morgon ska jag träffa Melinda och Julia :)

NU är det fotboll på tv!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0