Torsdag - 28 februari

Hej!
 
Sista dagen i denna månaden och imorgon är det mars! 

Måndag och tisdag var det skola. Igår var jag ledig. Jag bakade under dagen och framåt kvällen tog jag bussen till Eric! Det blev film och mys.
Idag har jag varit i skolan igen. Det var en lång dag, 9-16, men ganska givande dag :) Efter att jag kom hem har jag kikat på en serie som Eric gett mig, The walking dead! Jag har sett halva första säsongen nu och vi får väl se när jag kräver honom på nästa säsong ;)

Imorgon är jag ledig igen. På eftermiddagen ska jag ta tåget till Töreboda där vi ska ha planeringshelg inför O-CAMP. Förra träffen var jag sjuk så därför känns det kul att träffa alla igen, det var ett tag sedan nu! Framförallt ska det bli skoj att träffa min kära tvilling Ellen!!! :)

Idag är det en vecka till vi åker till London!!!!!!! :D Jag ska plåga runt Eric genom staden! <3

Ha en mysig helg!
pusssss
( . Y . )
2013-02-28 @ 19:46:56

Bäst att gåskorna packas ner då! :)

Svar: jajamen! Det är bästa sättet att se London, till fots! :) Men, jag ska väl inte resa med ( . Y . ) ?
Cajsa

Anonym
2013-02-28 @ 21:31:59

Haha! de har du väl alltid med dig? ;)

Svar: jo visserligen.. men trodde inte dem skulle ha gåskor?!?!?!?!?
Cajsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0