Lördag - 27 juli

Hej mina vänner :)

Igår hade vi en mycket bra eftermiddag, kväll och natt! När Eric kom hem från jobbet hade han en nyklippt/nyfärgad flickvän, middag på bordet med tända ljus och en kall öl som väntade på honom. Efter middagen cyklade vi till Elmia där vi satt i gräset och drack öl tillsammans med några av Erics kompisar :) Linnea Henriksson var förband för kvällens stora höjdpunkt - Gyllene tider! Det var en bra konsert och en fin sommarkväll!!



 
 
 
 
 

Vi cyklade sedan mot stan igen och tog en öl på piren innan vi cyklade hem :) En mycket bra kväll med Eric!!!
 
 
Nu har jag dock tagit tåget/bussen till Hjo igen för att jobba. Har precis sovit några timmar så jag orkar med natten. Det är 3 nätter som står på schemat och sen är jag ledig 1½ vecka :D Ska bli väldigt skönt. Det ska ju bli bröllop om en vecka så kommer säkert ha fullt upp i alla fall men :)

 
Ha en bra natt så ska jag jobba på :)
PUSSSSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0