Måndag - 28 april

Hej :)

Igår, efter en lugn eftermiddag cyklade jag och Eric till Filip! Han har flyttat väldigt nära oss och har nu en finfin lägenhet med möbler (det var endast en säng där sist vi kikade ;) ). Vi fikade och hade trevligt. Kvällen avslutade vi hemma med film och chips!

Igår slog jag i huvudet i bildörren. JA jag är klantig.. men nu har jag jätteont i alla fall.. blä :( en bula! Så snart ska jag hem och kurera mig. Eric får pyssla om sin sambo!!

Idag är det plugg som gäller. Jag sitter faktiskt i skolan just nu. Vi ska under veckan skriva en essä om flerspråkig undervisning. Jag har kommit en bit i alla fall och hoppas skriva massa imorgon!! Nästa måndag börjar en ny kurs och efter den kursen är det endast 1 år kvar :D 

Ha en mysig måndag!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0