Måndag - 24 mars

God morgon :)

Har ni haft en bra helg? Jag har haft en intensiv men bra helg. I fredags när Eric kom hem ifrån jobbet for vi till Hjo. Det blev en sväng till Hem & Hobby innan vi åkte till mamma och pappa där vi åt middag. Efter gosande med katterna sov jag en stund, inför nattens jobb. Natten gick bra och den var ganska lugn.
 
Redo för en natt på jobbet!
 


Direkt när jag kom hem på morgonen åkte vi till Skogås, för att fira Johan. Han fyllde 30 år i torsdags och det var dags för födelsedagsbrunch! Mycket god mat och trevligt sällskap av Johans släkt. Pappa gjorde tårtor till födelsedagsbarnet! Vi sov sedan hos Stina och Johan. Igår åkte vi hem vid 8, eller till Hjo. Jag och Eric packade ihop våra saker och for vidare hem till Jönköping. Vi åt middag på Gamla wok innan vi däckade i soffan med film och glass. Vi såg även finalen av Farmen!


I torsdags lämnade jag och Malin äntligen in vårt examensarbete!! Åh va skönt det kändes :D
 
 
Nu sitter jag i skolan och snart kommer Malin hit. Vi ska kika på några klasskamraters arbete, som vi ska opponera på, på fredag. Är lite nervös för fredagen faktiskt. Hoppas allt kommer gå bra :)

Ha en bra vecka!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0