Fredag fredag fredag !! 23 januari

 
 
Hej allihopa :)
 
jag sitter hemma i soffan och försöker lära mig allt inför omtentan jag har imorgon. Jag tycker att jag kan mycket så borde gå bra men vissa saker är jag lite osäker på.. Tur jag har imorgon förmiddag att plugga också. Tentan börjar inte förrän kl 14. Och efter det ska vi fira jul med Eric familj!! :)
 
 
efter lunch ska jag iväg till A6 där jag ska möta Eric :) vi tänkte testa Friskis där för första gången. Hoppas det är trevliga lokaler. Ikväll ska vi ha fredagsmys men med ganska tidig läggning eftersom jag ska upp och plugga imorgon. På söndag tar jag mitt pick O pack och åker till Hjo för att göra VFU i 7 veckor!!!! Ska blir väldigt roligt men samtidigt läskigt och jag kommer sakna Eric väldigt mycket! 
 
Ha ha en fin helg :)
pusssss
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0