Examensarbetet är inlämnat!

Hej alla glada 😀

Jag måste ju berätta att i måndags lämnade jag och Malin in vårt examensarbete för opponering. Nästa onsdag är det dags. Nu gäller det att läsa andra arbeten och förbereda oss för att opponera på deras arbeten. Det börjar kännas att det närmar sig slutet nu även om det känns väldigt konstigt att jag snart inte kommer gå på högskolan och vara student längre. Himla skumt. Kommer kännas lite tomt tror jag allt!



Dagen ska bestå av att läsa arbeten och börja förbereda opponeringen. När Eric har slutat skolan ska vi till Friskis och bli starkare. 😀💪🏼 
Dagarna rullar på väldigt fort nu tycker jag. Nästa onsdag är det avslutningshögtid och sen ska jag börja jobba i hemvården igen 😊

Ha en bra onsdag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0