Semester i Hjo

Nu är jag hemkommen från ännu en semestertripp till Hjo!
 
I fredags åkte vi dit och med oss kom också den underbara sommarhelgen! Det har varit riktigt skönt väder att vara i Hjo. Sommarens första dopp i Vättern och ytterligare ett dopp blev det. I lördags åkte jag, Eric, mamma och pappa på utflykt. Eric fick det i present när han fyllde år, utav min mamma och pappa. Vi åkte först till Hindens rev där vi promenerade ut på ett rev i Vänern. Det var ingen sol men ändå väldigt varmt. Picknickkorgen fick också följa med!
 
Vi åt sedan lunch i Lidköping, besökte Rörstrands outlet och sist åkte vi ut till Läckö slott där vi åt en glass! En härlig dag!
 
 
 
 
 
 
 
I måndags kom Stina, Johan och Ada också till Hjo! Det var även mamma och pappas 35-åriga bröllopsdag och hela familjen med respektive, utom Eric, gick ut och åt middag! Det var SÅ gott. Vi avslutade med en glass och sist ett dopp i Vättern. Det har varit några riktigt mysiga dagar i Hjo med familjen! Snart är jag redo att börja jobba igen med massa ny energi :D
 
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0