Onsdagssnack!

God kvĂ€ll 😊


Idag har vi haft studiedag och fĂ„tt tid att rĂ€tta nationella prov. Det Ă€r jĂ€ttekul att Ă€ntligen vara igĂ„ng med proven och se vad eleverna har lĂ€rt sig! Är stolt över vad de lyckas med đŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒ

Efter jobbet sprang jag en runda! DĂ„ blev jag stolt över mig sjĂ€lv istĂ€llet. Jag har verkligen kommit igĂ„ng med trĂ€ningen nu igen. Sakta men sĂ€kert har jag styrt upp mina veckor med löpning och dagliga övningar. I höstas blev jag sjuk nĂ€st intill varje gĂ„ng jag hade trĂ€nat.. sĂ„ tröttsamt. Men nu har jag varit extra noggran med att direkt nĂ€r jag kommer hem dricka varmt vatten efter jag sprungit, duscha omgĂ„ende och varit bra pĂ„klĂ€dd. Det har funkar! I ca 1 mĂ„nad har jag gjort 15 armhĂ€vningar och 15 situps varje morgon! Det blir otroligt nog enorm skillnad snabbt. Dessutom har jag som mĂ„l att springa minst 3 gĂ„nger i veckan. Min kropp verkar gilla det ocksĂ„ för jag kĂ€nner mig piggare och gladare 😀

Idag sprang jag 5 km pÄ ca 25 min. Men det jag Àr mest nöjd med Àr att sista km var jag snabbast! 4.35!! SÄ nu Àr jag fortsatt taggad pÄ trÀning! Men det fÄr inte bli för mycket sÄ jag blir sjuk!

IkvÀll Àr Eric hos sin far sÄ jag passar pÄ att sy! Just nu Àr projektet att sy en tröja till Ada!

Nu ska jag slappa i soffan och nÄla lite mer i tröjan!

Hoppas allt Àr bra med er!
Pusssss




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0