Laddad för helg!

Heeej! 😀

Nu är det fredag och dags för helg! Eric har jobbat en vecka och nu ser jag fram emot en helg tillsammans med vår lilla familj ❤️

Veckan har gått bättre än väntat. Det var kanske bra att jag anade det värsta och förväntade mig kaos här hemma🙈 för så har det inte riktigt blivit. Jag har haft några bajsincidenter osv men det har löst sig - utan panik! Bravo Cajsa!!

Jag och Lucas har gått promenader, myst, sovit och slappat! Vi har träffat Lucas faster och kusin en snabbis. Jag har läst för honom och han låg stilla (vaken) och lyssnade! Han har dessutom sovit i sin spjälsäng hela veckan och det har gått bra. I natt var riktigt bra. Han sov 22-02.45 och sen 03.10-06.10. Även om vi vaknade tidigt så var det en väldigt skön natt. Att bara amma en gång på mitten. Lucas får pluspoäng ➕☑️

Här ser ni några bilder från vecka !
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Nu ska jag njuta vidare av livet! Allt är bara såå mysigt nu 😍

Ha en skön helg!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0