Onsdag

Hej på er!

Lucas är redan 5 veckor idag! Han har börjat bli lite jobbigare på morgonen nu senaste dagarna. Han har lite svårare att sova och somna om.  Idag vaknade han 4.30 och halvslumrade sen till 7. Han gör massa ljud när han ligger halvvaken. Men jag ska inte klaga. Än så länge låter han oss vila tillsammans på förmiddagarna så jag får tillbaka sömnen i alla fall 😊

Idag har vi planerat veckohandlingen. Eller jag med Lucas på magen. Smidigt med selen. Om en stund ska vi gå och möta Eric på Maxi. 
(null)


Igår gick vi en härlig promenad i solen. Börjar ju bli varmt ute nu. Väldigt härligt. Satt en stund på uteplatsen efter promenaden så Lucas kunde fortsätta sova. 
(null)

Snart är det påsk också! Det känns väldigt annorlunda i år när jag inte har påsklov. Jag har inte koll på dagar och veckor nu när jag går hemma. Knepigt. Men till helgen ska vi försöka fira lite påsk. Dessutom kanske Lucas får en kusin till i dagarna. Vi får hoppas det i alla fall. 😍🐣

Har fixat lite påskfint här hemma nu!  (null)

(null)

(null)

Ha en skön onsdag! 
Pusssss
Cat_Lover57
2019-04-17 @ 14:58:59

Stryk dukarna..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0