Shoppingtur!

Hejhopp!

Igår var vi på A6 för att JAG skulle få shoppa lite 😍 som jag längtat efter att få köpa lite nya kläder!! Det blev byxor, två kjolar och två tröjor! En glad och nöjd tjej! Härligt att förnya garderoben inför vår och sommar. 

(null)

(null)

(null)

Idag har vi städat och fixat här hemma. Jag fick en promenad på förmiddagen med Lucas medan Eric började städandet. 
Vi har möblerat uteplatsen. Vi köpte möbler dit i helgen. Blev väldigt nöjda 😀 Så nu har vi en loungedel med soffa och en bordsdel där vi kan äta ute i solen sen 😍☀️
(null)

(null)

(null)


Tur nog så somnade Lucas i sjalen på mig och jag kunde moppa med honom sovandes. 
En ny erfarenhet 😂
(null)

Livet rullar på och vi njuter varje dag 😍
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0