3 veckor kvar?!

Idag är det tre veckor kvar till beräknad födelse! 3 veckor!! Galet vad snabbt tiden har gått. Samtidigt som det känns längesen vi hade sommar och fick veta att det finns en mini i magen. Större delen av graviditeten har jag räknat veckorna uppåt, hur långt gången graviditeten varit. Men de senaste veckorna räknar jag ner istället. Nu är det bara 21 dagar kvar..
 
Det ska bli så spännande att se om det blir före, på dagen eller efter BF som bebis vill ut. För mig är det dock en stor utmaning att bara invänta den dagen. Jag som annars planerar allt i vårt liv och har koll på kalendern - nu har jag ingen påverkan och har ingen aning om vilken dag vi kommer åka in för förlossning. Nu känner vi oss i alla fall redo. Vi har i stort sätt packat väskan till BB. Babyskyddet är i bilen.
 
Idag har vi varit i stadshuset och skrivit på papper att Eric är pappa till barnet. Det var ett flertal papper + att det skulle finnas utomstående vittnet som såg när Eric skrev på. Vi skrev också på för delad vårdnad av barnet. 
 
Vilka vårkänslor det blev idag när snön smält bort och solen tittade fram :D

(null)

(null)

Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0