<3

REGN REGN REGN!!!

Det bara regnar hela tiden:( tråkigt.. idag började skoldagen tidigt men spec.idrott, vilket jag för en gångs skull var roligt:D de fanns typ ett nytt spår att springa på så:) Efter skolan drog jag och Angelica snabbt till Gina för att kolla in rean innan bussen.. jag shoppade lite;) 1 linne, 1 t-shirt och 1 linne till Melinda<3 Detta var så grymt billigt, bara vanliga basgrejer som man alltid behöver!! endast 19:- st!! så det tyckte jag allt Mel var värd:) jag också såklart;)

När jag kommit hem och käkat lite hård panpizza kom Melinda till mig<3 många många veckor sedan nu.. Vi snackade massor, satt vid datorn och senare gick vi till henne för att göra samma grej där:P roligt att ses fast vi inte gjorde något större meningsfullt!

Nu ikväll försöker jag ringa och få tag i någon men det verkar meningslöst.. <3

Joakim Forsberg
2008-08-27 @ 19:32:55
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Har regnat här hela dagen också, skittråkigt.

Sofia
2008-08-29 @ 15:40:16
URL: http://lektra.blogg.se/

ÄLSKAR regn!!!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0