lördag 27

Hej!!!

Vilket fint väder vi har:D kan absolut inte klaga på det, bara att de blir lite jobbigt att sitta och äta i solen;) men men, hellre det än att det regnar!!:)

Idag kom Larssons hit runt 10, vi sprang ner till stadsparken, tränade där och sprang sedan till måsastenen, där jag premiär badade i Vättern för iår!!!! (Y) wow;) det var 16 grader och rätt okej, inte särskilt varmt men heller inte kallt! Sen åkte vi hit och fikade:) jag sålde även min mobil till Ellen!!! wow:D as bra ju;) hehe både för mig och för henne:D

Senare grillade vi med grannarna, gott!! Jag, John och Angelica åkte sedan till måsastenen igen för ett dopp till, då det visade 18 grader, dock kändes det mycket kallare, men denna gången simmade vi också ut till stenen, det gjorde vi inte första gången!!! Skönt att svalka sig!!

Nu ska jag snart sova, ska bara se lite OC först;) men imorgon så ska jag och mamma upp tidigt och gå;) ca 1-1,5 mil!! kul:)


Bruce är söt;)





saknar olle<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0