fredag - 12 februari

God morgon:)

Har precis ätit lite frukost! blir nog dock lite mer senare så jag inte hungrar ihjäl när jag ska in till skolan en sväng senare..
Har ju som sagt matte c sen! Annars är det lov nu:D helt fantastiskt;) Ikväll ska jag, Louise och Marie sjunga lite med kören! Efter det drar vi nog hem till Melinda och grattar henne, ca en vecka försent.. men bättre sent än aldrig:) Tänka sig att hon redan är 19 år..

Under mitt lov har jag inte så mycket planerat faktiskt! Ska väl plugga.. imorgon blir det att åka till Kråkhult, tisdag ska jag vara i Skövde hela dagen! Först till tandläkaren och sen stannar jag kvar och säljer fika på berget:) så alla som är lediga, kom upp till Billingen och fika i Hagenstugan;D
får väl se vad som kommer ske mer! Förhoppningsvis träffa lite kompisar och ha kul :) se lite film också!!


bjuder på en mycket fin bild på mig och Marie ;) den är INTE ny:P



Hoppas allt är bra:)
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0