längtan

Jag tänkte för en gångs skull skriva om lite annat än just vad jag har gjort just idag, eller ska göra imorgon! Det var längesedan jag gjorde något annat inlägg och just nu fick jag för mig att skriva av mig lite :)
.
Jag såg just klart säsong 7, One tree hill, och det fick mig att tänka lite! Det är en riktigt bra serie, men det är ju just bara en serie. Det är ju ingen verklighet. Jag tror att ingen av dem som tycker de har ett perfekt liv, lever som i en serie, där allt verkar vara så himla bra. Det är annat som gör att livet känns bra och perfekt.
För att mitt liv ska kännas helt bra måste jag ha mina nära och kära nära mig. Jag är beroende av min familj och mina vänner. Utan dem skulle jag inte orka. Just nu är det just (som titeln) längtan jag inte skulle orka leva med om jag inte visste vilka underbara människor och djur som jag har att längta till, och som väntar på mig där hemma i Sverige. Utan mina vänner här i England skulle jag heller inte stå ut att vara här och leva det härliga liv som jag faktiskt lever här!
.
Jag älskar min familj. Jag älskar mina vänner. Det finns inga bättre! Men just nu lever jag ganska långt ifrån dem flesta av dem.. men det är ju bara en tidsfråga!
Imorgon är det 1 månad tills vi flyger till Sverige. Skönt att det inte är längre tid kvar, då vet jag inte vad jag hade tagit mig till.
.
Nu ska jag snart sova.. funderar dock på att ta en dusch först :) Hoppas ni haft en bra lördag!
.
God natt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0