måndag - 28 november

Hej!

Jag fick en inflyttningspresent av Stina & Johan! som jag var med och köpte.. ;) TACK! :)


Ja, som sagt kom Stina och Johan vid 7.40 idag! Då mötte jag upp dem vid bussen! Vi åt frukost i min lägenhet och umgicks innan vi gick ner till stan och skolan. Efter en god lunch var det dags för S&J att åka bussen till Stockholm. Vi sa hejdå och jag gick till stan igen, på jakt efter lite presenter till alla små godingar! Hittade till de två största jag skulle köpa till! :D

Nu i eftermiddag har jag börjat lite smått med hemtentan som ska inlämnas på fredagmorgon. Ska göra massor imorgon hoppas jag! :) Sitter mest och myser i lägeheten med lite julmusik och tända ljus!!
Ha en bra måndagskväll!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0