måndag - 30 januari

Heej :)

När jag vaknade idag och tittade ut genom fönstret var det en underbar syn! Jättefina färger på himlen!


Efter frukost åkte jag med bussen ner till stan för att möta Sandra vi tåget. Vi mötte sedan upp de andra i våran grupp i skolan och gjorde grupparbete! Vi skulle även intervjua varandra och sedan reflektera över det. Så idag var vi duktiga. 3 "arbeten" är inskickade idag! :)
Jag och Sandra gick lite på stan i väntan på hennes tåg hem. Nu har jag nyss ätit en semla och gått en promenad här hemma i Dalvik! Tog med mig kameran så jag bjuder på 1 foto! Det är så mysigt att det är vinter nu. Snö och kallt! Jag hoppas på att åka skidor nu när jag ska hem till Hjo i veckan. Det vore jätteroligt. Men imorgon är det skola igen!



Ha det så bra :)
PUSSSSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0