onsdag - 28 mars

Hej!

Nu är jag tillbaka nere i Jönköping! Jag gick upp tidigt och tog bussen vid 6.10 som vanligt när jag har varit i Hjo. Jag skyndade mig upp till lägenheten och lämnade mina saker. Jag gav fiskarna mat, de levde fortfarande!!!! :D Jag mötte sedan upp Sandra och de andra i skolan för att gå en stadsvandring. Vi gick igenom hela centrala Jönköping och stannade i de flesta gatuhörnen ;) Våran lärare hade mycket att berätta! Efter 5 timmar var vi klara och vi gick till skolan igen. Vi planerade inför våran redovisning som vi har på fredag. Vi ska ses i morgon och filma :)

Jag har även fått veta hur det gick på tentan som jag gjorde i fredags. Duktigt av läraren att rätta så fort!! Men hon hade ju typ bara 15 tentor så.. ;) Jag klarade den i alla fall :D det känns jätteskönt! Nu har jag ingenting efter mig. 

Men nu ska jag skriva lite till på min inlämning innan det är dags för tv! Ha en bra kväll!
PUSSSSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0