Tisdag - 28 maj

Hej!

Idag är en dag jag inte orkar göra så mycket. Det blir ju så ibland. Jag borde egentligen plugga, har bara skrivit några rader idag. Men jag är slut i huvudet efter förmiddagen i skolan. Jag har försökt packa ner allt som inte ska användas sista veckan i lägenheten nu men det är så himla svårt att veta.. Och den senaste flyttlådan fick en blandning av typ allt i sig! :/ Eric kommer nog inte gilla det.. ;)

Men väldigt mycket är faktiskt nerpackat nu och jag njuter av de sista dagarna uppe på Dalvik! Snart blir det Väster som är mitt hem :)

Ikväll ska jag träna. Det är koreografi step som står på schemat! Det ska bli himla kul :) Jag brukar inte vilja träna men nu tycker jag det är superskoj och jag vill träna varje dag!!! Dock blir det tvärtom resten av veckan. Det blir alkohol och noll träning. Får ta nya tag nästa vecka sen :)


Efter 1 år och 10 månader är det snart över! Det är dags för nya äventyr! Bild från hösten 2011.


Sköt om er!
pusssss
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0