Torsdag - 30 maj

Hej på er :)

Igår efter skolan gick jag och klippte mig. Det var nödvändigt och blev skönt och bra! På kvällen kom Sara till mig innan vi åkte till Akademien för en kväll med andra studenter. Det var längesen vi var där nu så det var dags! Det var en mycket rolig kväll :)



Idag har jag och Eric varit på besiktning och hämtat nycklar för våran lägenhet! :) Det blir spännande att nästa vecka flytta dit och börja fixa i vårat hem. Efteråt blev det lunch och shopping på A6. Vi (jag) köpte en jättefin kudde till våran soffa! ;) Men inga bilder än, det kommer när vi flyttat in och fixat lite, roligare så!

Vi har ikväll lagat middag hemma på Dalvik och Eric åkte hem till Huskvarna för en stund sedan. Imorgon ska jag en snabbis till Hjo efter skolan innan det blir Skövde på kvällen. Det är återträff för Idrottsprogrammet på Bogrens. Det ska bli skoj att träffa gamla klasskompisar och lärare från gymnasiet. Tiderna och livet har ju förändrat en hel del sedan jag gick på gymnasiet! :) Det blir sedan en natt i Hjo för första gången på över 3 veckor. På lördag drar vi till Partille!

Ha det bra!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0