Måndag - 18 november

Hej vänner :)
 
En hel vecka har gått sedan jag skrev sist. Förra veckan var fullbokad och jag fick inte duscha.. Jag hade lappar på ryggen för att ta redan på om jag var allergisk mot någonting. I torsdags när jag var på Ryhov för första avläsningen kunde vi konstatera att jag är allergisk mot ullfett. Dock inte säkert att utslagen beror på det..
 
I torsdags fikade jag och Sara. Det var jättemysigt att bara sitta och prata i ett par timmar :) I fredags jobbade jag och när jag slutat jobbet i lördagsmorrsé körde pappa ner mig till Jönköping. Det blev en snabbfika med pappa och Eric innan pappa åkte tillbaka till Hjo och jag kröp ner under täcket. Vi gjorde inte mycket den dagen. Jag var så himla trött.. 

Men igår, söndag så tog vi sovmorgon. Efter frukost gick vi till stan och efter det åkte vi till A6. Det blev en heldag i affärer och Eric shoppade loss. Han hittade massa fina kläder och jag hittade mig en fin tröja :) Kvällen avslutade dagen med middag och film hemma i soffan :)

Nu är det måndag igen och jag har återigen varit på Ryhov. Dock sista gången på ett tag nu hoppas jag. Jag träffade läkaren igen och vi pratade om utslagen med mera. Jag har nu städat, tvättat och pluggat. I eftermiddag ska jag ta tåget till Skövde för att se på handboll med mamma. Resten av veckan spenderas i Hjo. Eller ja, i alla fall till på fredag. Då åker jag hem till Eric igen :)
 
Måste bara skriva att igår var det 1 månad till vi åker till Australien!!! :D

Ha en bra vecka :)
Pusssss
Ellen
2013-11-18 @ 19:30:05

Allergisk mot Sverige och ullfett, det är inga vanliga grejer du har på din allergilista... ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0