Torsdag - 12 september

Hej!

Jag har kommit in i en svacka där bloggandet inte känns lika lockande. Förhoppningsvis kommer bloggkänslan tillbaka snart :)

Jag tänkte berätta kort vad som hänt sedan sist. Eric och jag har haft inflyttningsfest! En lyckad kväll. Vi har även varit i Hjo på dop, Henry. Eric har blivit arbetslös, eller mellan två jobb :)
 
Inflyttningsfesten




 
Dopet
 
 


 
 

I natt vaknade vi av en smäll! Jag blev livrädd. Särskilt med tanke på att vi den senaste veckan tittat på Paranormal activity. Eric tänkte lampan och gick upp för att se vad det var. Det var som tur var bara en tavla som ramlat ner i köket. Dock gick den sönder. Eric fick lugna mig innan vi somnade om igen ;)

Ha det bra så får vi se när jag skriver igen :)
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0