Måndag - 7 april

Heej!!
 
Ny månad sedan jag skrev sist! Eric satte dit mig 1 april.. men det får ni fråga honom om ifall ni är nyfikna!
 
Förra veckan började en ny kurs och skolan är igång på riktigt igen men en "vanlig" kurs. I Onsdags var Sara, Sandra och Filip hos oss och vi hade supertrevligt! :)

I fredags åkte vi till Stockholm för att i lördags fira Johan med hårdrocksfest!! Många fina utklädnader och en lyckad fest! Här kommer ett helt gäng med bilder från lördagen! :)



 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Hoppas ni fick er en härlig stund med bilderna! :) Kul hade vi i alla fall!!

I veckan är det skola som gäller. I eftermiddag ska jag och Sara träna, Eric och jag ska handla och ikväll ska vi vara HEMMA :D

Pusssss
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0