December!! Men ingen snö så långt ögat kan nå..

 
Nu är december här och julen närmar sig. Julstämningen instämmer mer och mer och igår hängde vi upp julgardinerna här hemma. Sakta men säkert ska jag julpynta lite varje dag. På fredag ska vi på tomtevaka, en stor sittning där även Eric får följa med. Det var efter tomtevakan för 2 år sedan jag och Eric träffades så det ska bli roligt att  dit igen :) dessutom är det sista året som student! På lördag kommer syster och man hit och hälsar på. De har inte varit i lägenheten än :)
 
I fredags gjorde jag som sagt tenta. Den var ungefär lika hemsk som jag hade väntat mig så nu är det bara att hålla tummarna för att jag klarar någon del i alla fall. Man behöver bara göra om det man inte klarar som tur är :) efteråt åkte jag och Eric till Jessika och Anton och deras nya hus! Skoj att få se hur de bor och mysa in julen med dem :)
 
Så här mysigt har vi det i vardagsrummet nu!
 
Igår var det kursstart och nu står svenska på schemat. Verkar bli en lika intensiv kurs som föregående och jag får kämpa på. tur jag har en del roligt att se fram emot så man orkar :)
 
Ha en bra dag!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0